събота, 17 октомври 2009 г.

МОЯТ СВЯТ








Моят свят се промени,когато разбрах,че животът е много кратък и можеш лесно да го загубиш ако не внимаваш.Благодарна съм че срещнах човек,който ме запозна със света на хранителните добавки и направи по-лек живота ми.

Нека да се представя.Казвам се Петя Попова и по професия съм хранителен технолог.Моята професия е причина да проявя интерес към темата храене и хранителни добавки.Но започнах да приемам добавки за да постигна няколко цели:
-Да изглеждам по-добре
-Да премахна главоболието и други болки.

Когато у дома имаш за пример майка,която непрекъснато гладува за да изглежда добре,какво правиш?Аз също гладувах.Но какво ни донесе това само изтощение и болести.

Затова реших да направя пълна промяна и вместо глад и модерни диети започнах програма за истинско нахранване на тялото.Започнах да приемам храна,която дава на всяка клетка каквото и е потребно по най-бързия начин,като намаля усилието по храносмилането и така дава отдих на организма.Всичко това води до отпускане на нервната система и спокойствие.Резултатите за всеки са индивидуални.

Започнахме двете с майка ми ,за да се подкрепяме и всяка получи най-доброто за себе си.
Аз отслабнах и добих невероятен вид.Майка ми,която беше потънала в силна депресия,защото остана само с 15% зрение на едното око,изведнъж получи прилив на сили и както сама каза-силно желание за живот.

Като майка съм горда,че направих най-доброто за здравето на децата си.Показах им че има по-здравословен начин на хранене и на живот.Надявам се да го предадат един ден на децата си.
Така се откри за мен един нов свят в помощ на всеки,който не е доволен от себе си и търси промяна,има болки иска да е по-добре.

Моя принос е да споделя натрупаните знания и да помогна,когато човекът е решен да се промени.

Бъдете здрави,за да изградите своето благополучие.

Петя Попова E mail pette@abv.bg
www.flp.bg
независим дистрибутор
гр. Бургас

Няма коментари:

Публикуване на коментар