вторник, 20 октомври 2009 г.

ХРАНАТА МОЖЕ ДА УБИВА




В училище изучавах много науки,но никой не ме научи как да се храня,за да бъда здрава.Естествено се налага храненето в семейната среда,като основа за моето бъдеще.Като погледна на зад виждам куп грешки,които е допуснала майка ми,въпреки добрите си намерения.Грешки,породени от незнание.Грешки повтаряни от векове и така донесли доста болести.Можем ли да се освободим от миналото и да започнем нов живот,който ще предава на следващите поколения повече здраве?

С този въпрос се е заела съвременната диетология.В основата стои съвсем нова революционна теория за клетъчното хранене.

1.На първо место се поставя клетката,като градивен елемент.Какво е нужно за да бъде човек здрав.Да се даде възможност на клетките да приемат всичко,което им е необходимо,за да изграждат здрав организъм.

2.Какво да се направи,ако вече има здравословни проблеми?
Да се почисти всяка част на тялото от натрупани отпадъци от естествените процеси,особено токсините,които могат да предизвикат промени.Особено наложително е човек да си направи равносметка:
-каква храна приема;
-какъв начин на живот има;
-какъв въздух диша;
-каква вода пие;

Много важно е да провериш върху кои фактори можеш да повлияеш и да предприемеш тези промени с ясното съзнание,че започваш един нов начин на живот,който трябва да поддържаш или подобряваш за да с здрав

В този живот има место за очистване на тялото,за нахранване и за приятни физически занимания.Това ти осигурява добро здраве,хубав външен вид и самочувствие.Всичко,което може да направи животът ти по приятен и по-щастлив.

3.Колко начина има за да се постигне това?Мисля,че начините са много.Всеки от нас е проучвал много от тях,използвал е някой,а други не може да приложи поради доста затруднения в днешния свят:
-времето не достига;
-не знаеш от къде да започнеш;
-трудно се намира добра храна извън дома;
и още много причини.

Самата аз бях изправена пред това.Имах главоболие,болки в гърба,наднормено тегло и много други проблеми. От майка ми се научих да гладувам,но това само влоши здравето ми.

Ако не бях срещнала човекът,който ми показа светът н ФЛП ,нямаше да бъда,това,което съм сега.Аз избрах храната,която не ме убива,храната,която ме прави здрава.Събуждам се с усмивка,защото така съм защитила и семейството си.Сега съм готова да споделя това ъс света и най-вече с тебе,защото те харесвам.

От тогава минаха 6 години,през които срещам нови хора и им давам този шанс.Много се радвам,когато тези хора ми станат приятели и видя,че са щастливи и здрави.
Искрено се надявам,че и с теб ще станем добри приятели.

Петя Попова
независим дистрибутор
pette@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар